Звернення учнів до вчителів«Секрет встановлення добрих стосунків між учителями та учнями»
·
Спілкуйтеся з нами якомога більше,
особливо в позаурочний час. Ми хочемо знати вас краще.
·
Цікавтеся стосунками у нашому
колективі. Пам'ятайте: якщо ви будете знати, хто з однолітками є для нас авторитетом, це допоможе на уроках.
·
Пригадайте себе у дитинстві та
впізнайте в нас колишнього себе! Давайте вчитеся один в одного! Будь ласка,
відчуйте нас, сприймайте нас такими, якими ми є, зрозумійте наш внутрішній
світ. Тоді ви зможете передбачити нашу поведінку.
·
Пам'ятайте, що добрі стосунки легко
руйнуються, їх треба постійно підживлювати. Дрібниць тут не буває. Щоб зміцнити
наші добрі стосунки, давайте разом шукати спільні інтереси та потреби.
·
Не обманюйте нашої довіри. Її важко
завоювати, та легко втратити. Будьте чесні з нами.
·
Примушуйте нас до чогось лише тоді,
коли всі інші засоби впливу виявилися марними. Бо інакше ми можемо сприйняти це
як посягання на нашу свободу особистості.
·
Вимагайте щось від нас з повагою.
Нам легше сприйняти вимоги, якщо ви робите їх у ввічливій формі:
вимоги-прохання, вимоги-поради.
·
Не будьте безапеляційними у своїх
покараннях!
·
Ми любимо тих вчителів, які
посміхаються та в яких є почуття гумору.
·
Зрозумійте, що часто ми мовчимо не від
незнання предмета, а від страху перед аудиторією. Пригадайте свої перші уроки.
·
Викликаючи у нас почуття страху, ви
принижуєте себе та нас. Ми починаємо хвилюватися та нічого не розуміємо.
Подумки полічіть до десяти, перш ніж викликати наших
·
батьків, робити запис у щоденниках
чи відсилати нас до завуча: а чи не розписуєтесь ви у власному безсиллі?
·
Пояснюючи, переконуйте нас, дивіться
на нас, не кричіть – в нас ще п'ять уроків.
·
Зрозумійте, ваш предмет – важливий,
але він не центр Землі, є ще й інші!.. Не намагайтеся перекласти на домашнє
завдання те, чого ви самі не встигли на уроці.
·
Не стрижіть нас, будь ласка, під
один гребінець. Адже ми всі різні!
·
Пам'ятайте: те, наскільки легко нам
вивчити ваш предмет, залежить тільки від вас.
Комментариев нет:
Отправить комментарий